Fòrum Madrid

Passar una tarda al parc del Retiro

Estarem a Madrid només quatre dies. Com hi ha moltes coses per veure, tenim el dubte de si val la pena visitar el parc del Retiro.

Que en penseu vosaltres ?

(*) Aquesta pregunta ha estat traduïda ( veure el text original en anglès ).

Re #1: Passar una tarda al parc del Retiro

Si vas en verano yo lo dejaría para última hora de la tarde, sobre las 18:00-19:00h y daría un paseo por el estanque grande, el Palacio de Velázquez y el Palacio de Cristal. Si te gusta hacer fotografías son lugares en los que disfrutarás.

En verano cierran bastante tarde y el ambiente suele ser bastante tranquilo. Yo hace años que lo visito a diferentes horas y nunca he tenido problemas.

Re #2: Passar una tarda al parc del Retiro

No deixis d'anar al parc del Retiro, és un lloc molt bonic. L'entrada és gratuïta, inclosa l'entrada als Palaus de Vidre i de Velázquez. En aquests edificis pots trobar exposicions interessants (tots dos edificis estan vinculats al Museu Reina Sofia).

(*) Aquesta resposta ha estat traduïda ( veure el text original en espanyol ).

Hotels econòmics a Madrid

Re #3: Passar una tarda al parc del Retiro

Si tienes cuatro días, yo no lo dudaría, el parque del retiro debes incluirlo en tu recorrido. Piensa que además de ser un pulmón de Madrid, está lleno de edificios y lugares preciosos. No solo es un parque por el que pasear o un estanque para ir en barca, tiene edificios como el Palacio de Velázquez o el Palacio de Cristal que por si solos justifican su visita. Ambos edificios se pueden visitar gratis.

En el Parque del Retiro también hay esculturas muy espectaculares como la del Ángel caído y hermosas fuentes como la de los Galápagos. Por todos lados se respira paz y tranquilidad, no dejes de visitarlo te gustará.

Què fer a Madrid

Què fer a Madrid

Millors ofertes hotels a Madrid

Hotels a Madrid

Mercure Madrid Centro
8.4
Molt bé  

842 opinions

Hotels a Madrid

Petit Palace Santa Bárbara
9.1
Fantàstic