Fòrum Nova York

Anar de l'aeroport JFK a Manhattan en taxi

Aquest proper estiu anirem a Nova York, és el nostre primer viatge als Estats Units. Estem mirant informació i tenim dubtes sobre com anar des de l'aeroport a l'hotel. El nostre principal problema és que estem una mica fluixos amb l'anglès i agafar un taxi ens fa respecte. Tampoc acabem de veure clar tot això que hem llegit de que allà donar propina és una cosa gairebé obligatoria.

Un altre tema que ens preocupa és el de la seguretat, són segurs els taxis a Nova York ?

Com veieu estic feta un embolic, si algú pot compartir la seva experiència en taxi per Nova York us ho agrairia molt.

Gràcies.

... llegir més »

(*) Aquesta pregunta ha estat traduïda ( veure el text original en espanyol ).

Re #1: Anar de l'aeroport JFK a Manhattan en taxi

Hola Maite, d'entrada que no et preocupi el no parlar anglès per agafar un taxi a Nova York, és possible que el taxista tampoc ho parli. Nosaltres vam agafar diversos taxis i en algun cas el conductor parlava l'anglès amb dificultat, els conductors eren majoritàriament asiàtics. A més, a Nova York hi ha molts hispans i és fàcil trobar-te amb un conductor que et parli en castellà si veu que tu ho parles.

Sobre el tema de la seguretat jo no em preocuparia, l'única precaució és que sempre has d'agafar taxis de color groc. A l'aeroport estan a la sortida de les terminals (són els oficials). És possible que hagis de fer bastant cua. No agafis els taxis de color negre, més que res perquè et poden inflar el preu (no porten taxímetre). Un cop a Manhattan veuràs que et pots moure sense por, perquè hi ha moltíssima policia pels carrers.

Sobre el tema de les propines és lògic que tinguis dubtes, jo també va ser una cosa que em va sorprendre. Per als americans són molt importants, perquè els sous són baixos i és un complement que necessiten. De totes maneres en molts casos veuràs que ja ve inclosa en el preu, per exemple, en els taxis en pagar amb targeta al terminal t'apareix un menú per escollir el percentatge de propina que vols pagar i no hi ha opció de dir que cap.

Per la resta relaxa't i gaudiu del viatge, Nova York és una ciutat impressionant.

(*) Aquesta resposta ha estat traduïda ( veure el text original en espanyol ).

7     0      ... seguir llegint »

Més preguntes

Què fer a Nova York

Què fer a Nova York

Empire State Building: Entrades per a lObservatori, més opció sense cues
Empire State Building: Entrades per a lObservatori, més opció sense cues
des de

35,77 €

Visita obligada per a qualsevol turista que vagi a Nova York, l'edifici més famós del món està en totes les llistes per les espectaculars vistes interiors i exteriors de 360 ​​graus que es poden contemplar des del seu observatori, al cor de Manhattan. Gaudeixi d'aquesta obra mestra d'Art Déco, inclosos el vestíbul restaurat i els murals. Descarregui gratis la nostra aplicació multimèdia i...

New York CityPass
New York CityPass
des de

120,44 €

Compri el New York CityPass, la millor oferta de la Gran Poma. El New York CityPass és com una targeta turística: li estalvia temps i diners, permetent-evitar les llargues cues de compra d'entrades per sis de les atraccions més destacades de Nova York. Oferta especial - Comprar el New York CityPass i estalviï fins a un 39% el 6 entrades, en comparació amb la reserva de les atraccions per...

Millors ofertes hotels a Nova York

Hotels a Nova York

Orchard Street Hotel
8.3
Molt bé  

1197 opinions

Hotels a Nova York

NobleDEN Hotel
9.1
Fantàstic  

938 opinions

Hotels a Nova York