Fòrum Nova York

Assegurança mèdica per viatjar als Estats Units

Veieu necessari contractar una assegurança mèdica per viatjar als Estats Units ?

Re #1: Assegurança mèdica per viatjar als Estats Units

Nosaltres també vam contractar una assegurança de viatge quan vam anar a Estats Units, encara que per sort no la vam haver de fer servir. No et sé dir l'import exacte però si recordo que era una quantitat molt petita en comparació amb el preu dels bitllets d'avió o l'hotel.

Una altra cosa que sempre fem en tots els nostres viatges és portar una petita farmaciola en la qual incloem un conjunt de medicaments bàsics (comprimits per a les diarrees i sèrum oral, repel·lents d'insectes, pomades per a les picades i algun antihistamínic, cremes solars, cremes per a les petites cremades, analgèsics, gel o pomada antiinflamatòria, antisèptics, gases estèrils i tiretes). Soc conscient que et pot semblar una mica exagerat, però fins ara ens ha permès resoldre els petits contratemps que han sorgit en els viatges.

Si vas amb nens sobretot no t'oblidis dels xiclets per als marejos i el Dalsy. Els meus ja són adolescents però això és el que més he fet servir fins que es van fer grans.

(*) Aquesta resposta ha estat traduïda ( veure el text original en espanyol ).

2     0      ... seguir llegint »

Re #2: Assegurança mèdica per viatjar als Estats Units

Nosaltres quan vam estar a Estats Units afortunadament no vam tenir cap problema mèdic, però sí que tinc coneguts que han tingut experiències desagradables amb aquest tema. Allà si no tens assegurança mèdica no t'atenen i si tens qualsevol petit contratemps ràpidament et costa una fortuna.

El meu consell és que no arrisquis, nosaltres sempre contractem una assegurança mèdica en els viatges que fem fora d'Europa.

(*) Aquesta resposta ha estat traduïda ( veure el text original en espanyol ).

Més preguntes

Què fer a Nova York

Què fer a Nova York

Millors ofertes hotels a Nova York

Hotels a Nova York

Cassa Hotel NY 45th Street
8.7
Fabulós  

1596 opinions

Hotels a Nova York

Avalon Hotel
8.5