Fòrum Nova York

Què són els cadenats TSA ?

M'han comentat que per viatjar a Estats Units la meva maleta ha de tenir un tancament TSA. La meva maleta la tanco amb un codi numèric, però no sé si això és un tancament TSA ¿algú em pot ajudar?

(*) Aquesta pregunta ha estat traduïda ( veure el text original en espanyol ).

Re #1: Què són els cadenats TSA ?

Hola Carlos, per saber si la teva maleta té tancament TSA has de mirar si al pany hi ha un rombe vermell. És el símbol que identifica els panys homologats per la TSA. Si el té, la maleta està preparada per anar a Nova York o a qualsevol aeroport dels Estats Units. Sinó té fàcil solució, només has de comprar un cadenat de tipus TSA per tancar la maleta. Els cadenats homologats per la TSA els pots trobar fàcilment per Amazon o a qualsevol gran superfície per uns 10€.

Un cadenat TSA et permet tancar la maleta amb un codi numèric que introdueixes tu, com qualsevol altre cadenat però a més té la possibilitat de ser obert utilitzant una clau especial que únicament tenen els agents de duanes dels Estats Units.

És recomanable que les teves maletes tinguin aquest tipus de tancament per evitar-te sorpreses desagradables, ja que als Estats Units des que hi va haver els atemptats de l'11 de Setembre van canviar la normativa sobre els equipatges i si no porten aquest tipus de tancaments dels agents de duanes poden forçar els equipatges per obrir-los, encara que causin desperfectes, sense que tinguis dret a cap tipus de reclamació. A més ho fan sense avisar prèviament, et trobes la maleta trencada al recollir-la.

(*) Aquesta resposta ha estat traduïda ( veure el text original en espanyol ).

3     0      ... seguir llegint »

Més preguntes

Què fer a Nova York

Què fer a Nova York

Empire State Building: Entrades per a lObservatori, més opció sense cues
Empire State Building: Entrades per a lObservatori, més opció sense cues
des de

35,77 €

Visita obligada per a qualsevol turista que vagi a Nova York, l'edifici més famós del món està en totes les llistes per les espectaculars vistes interiors i exteriors de 360 ​​graus que es poden contemplar des del seu observatori, al cor de Manhattan. Gaudeixi d'aquesta obra mestra d'Art Déco, inclosos el vestíbul restaurat i els murals. Descarregui gratis la nostra aplicació multimèdia i...

Millors ofertes hotels a Nova York

Hotels a Nova York

Nolitan Hotel SoHo - New York
8.6
Fabulós  

811 opinions

Hotels a Nova York

Courtyard By Marriott Jersey City Newport
8.7
Fabulós  

283 opinions

Hotels a Nova York