Fòrum Amsterdam

Hotels a Amsterdam, quina és la millor zona per allotjar-se a Amsterdam?

La meva dona i jo estem planejant visitar Amsterdam a finals de novembre per celebrar el nostre desè aniversari de noces. Ens interessen principalment els museus (Rijksmuseum, Van Gogh Museum, Anne Frank House i Rembrandt House Museum) i els canals.

No estem segurs d'on reservar l'hotel, quin és el millor barri per allotjar-se a Amsterdam ? Alguna recomanació d'hotels no massa cars a Amsterdam ? Volem desplaçar-nos per la ciutat a peu, si és possible.

Gràcies per qualsevol suggeriment !!

(*) Aquesta pregunta ha estat traduïda ( veure el text original en anglès ).

Re #1: Hotels a Amsterdam, quina és la millor zona per allotjar-se a Amsterdam?

Nodotros recomendamos Qbic Wtc Amsterdam. Inmejorable comunicacion. A 50 metros de estacion de tren, metro y buses. Tranquilo, limpio.

Re #2: Hotels a Amsterdam, quina és la millor zona per allotjar-se a Amsterdam?

Amsterdam és una ciutat petita, la zona turística la pots recorra en una hora o menys, de manera que no necessites triar hotels molt cèntrics.

Et recomano el Morgan & Mees, molt proper a la bonica i romàntica zona de Jordaan. És un hotel molt confortable i net. M'he allotjat en ell dues vegades i sempre ha estat una experiència agradable.

(*) Aquesta resposta ha estat traduïda ( veure el text original en anglès ).

Hotels econòmics a Amsterdam

Re #3: Hotels a Amsterdam, quina és la millor zona per allotjar-se a Amsterdam?

La primavera passada vam fer una escapada de cap de setmana a Amsterdam i ens vam allotjar a NH Amsterdam Center. La ubicació és immillorable, al costat del Vondelpark, el Rijksmuseum i el Museu Van Gogh. És modern i el personal és excel·lent.

(*) Aquesta resposta ha estat traduïda ( veure el text original en espanyol ).

Re #4: Hotels a Amsterdam, quina és la millor zona per allotjar-se a Amsterdam?

Per fer turisme a Amsterdam i visitar els museus i canals, el teu hotel ha d'estar situat entre l'estació central d'Amsterdam i el centre del Vondelpark. Afortunadament, el 90% dels hotels d'Amsterdam estan en aquesta franja de la ciutat.

Jo evito els hotels al costat de la plaça del Dam i el Barri Roig. Et recomano optar per un hotel una mica més allunyat del centre d'Amsterdam, com l'Hotel Aalders al costat del Rijksmuseum amb unes habitacions a preus assequibles i l'Hotel Roemer, el meu favorit, prop de tot, però tranquil i amb un pati molt bonic a la part posterior, on pots relaxar-te després de caminar tot el dia.

Hotels econòmics a Amsterdam

Re #5: Hotels a Amsterdam, quina és la millor zona per allotjar-se a Amsterdam?

Qualsevol hotel de l'àrea del canal pot ser una bona opció per allotjar-te a Amsterdam si desitges moure't a peu per la ciutat.

A nosaltres ens agrada molt la vida nocturna d'Amsterdam. El nostre hotel preferit quan anem a Amsterdam és Kimpton De Witt, situat al centre de la ciutat.

Més preguntes

Què fer a Amsterdam

Què fer a Amsterdam

Millors ofertes hotels a Amsterdam

Hotels a Amsterdam

Luxury Suites Amsterdam
9.3
Fantàstic  

428 opinions

Hotels a Amsterdam

INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel
9.0